LISTA CATEGORIILOR DE DOCUMENTE PRODUSE
SI/SAU GESTIONATE DE MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICE
CARE SE COMUNICA DIN OFICIU
1. Norme
metodologice privind elaborarea proiectelor bugetelor componente ale
bugetului general consolidat, precum si forma de prezentare a acestora. |
D.G. Sinteza
Politici Bugetare |
2. Clasificatiile
bugetare, precum si modificarile acestora. |
D.G. Sinteza
Politici Bugetare |
3. Reglementarile
din domeniul contabilitatii publice, norme metodologice, precizari si
instructiuni contabile. |
D.G. Contabilitatii
Publice |
4. Planul de
conturi pentru institutiile publice. |
D.G. Contabilitatii
Publice |
5. Modelul
situatiilor financiare. |
D.G. Contabilitatii
Publice |
6. Modelul
registrelor si formularelor comune privind activitatea financiara si contabila
pentru institutiile publice, precum si normele metodologice privind
intocmirea si utilizarea acestora. |
D.G. Contabilitatii
Publice |
7. Instructiuni
privind executia de casa a bugetului de stat, bugetelor locale, bugetului
asigurarilor sociale de stat si bugetul trezoreriei statului. |
D.G. Contabilitatii
Publice |
8. Normele
metodologice de exercitare a controlului financiar preventiv. |
D.G. de Control
Financiar Preventiv |
9. Actele normative
(Legi, Ordonante de Urgenta ale Guvernului, Ordonante ale Guvernului,
Hotarari de Guvern, Ordine ale Ministrului Finantelor Publice, Norme
metodologice, instructiuni, Decizii ale Comisiei centrale fiscale etc)
privind: -impunerea unor
venituri realizate in Romania de persoane fizice si juridice nerezidente; - impozitul pe
venitul reprezentantelor din Romania ale societatilor comerciale si
organizatiilor economice straine; - aplicarea
conventiilor de evitare a dublei impuneri; - impozitului pe
profit; - impozitarea
microintreprinderilor; - regimul
accizelor; - domeniul
supravegherii si autorizarii productiei, importului si circulatiei unor
produse supuse accizelor; - domeniul taxelor
de timbru; - taxa pe
valoarea adaugata. |
D.G. de Politici si
Legislatie privind Veniturile Bugetului General Consolidat |
10. Avizele privind
distribuirea si utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale eliberate
de Comisia interministeriala de avizare. |
D.G. de Politici si
Legislatie privind Veniturile Bugetului General Consolidat |
11. Anunturile
privind proiectele care urmeaza a fi finantate din fondurile comunitare. |
Oficiul de Plati si
Contractare Phare |
12. Contractele
incheiate cu firmele castigatoare ale licitatiilor organizate la sediul OPCP. |
Oficiul de Plati si
Contractare Phare |
13. Proiect de
Ordin al ministrului finantelor publice pentru modificarea
Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1212 din 7 septembrie 2002
pentru aprobarea formularisticii necesare aplicarii OG nr. 82/1998 privind
inregistrarea fiscala a platitorilor de impozite si taxe, cu modificarile si
completarile ulterioare. |
Oficiul de Plati si
Contractare Phare |
14. Inregistrarea
fiscala a platitorilor de impozite si taxe: - Reglementari in
domeniul inregistrarii fiscale a platitorilor de impozite si taxe; - Modelul,
continutul si instructiunile de completare a formularisticii necesare
inregistrarii fiscale; - Reglementari in
domeniul cazierului fiscal. |
D.G. de Gestiune a
Impozitelor si Contributiilor(ANAF) |
15. Declararea
impozitelor, taxelor si contributiilor: - Reglementari
privind procedura de declarare a impozitelor, taxelor si contributiilor; - Modelul,
continutul si instructiunile de completare a formularelor de impozite,
taxe si contributii sociale. |
D.G. de Gestiune a
Impozitelor si Contributiilor(ANAF) |
16. Indrumarea
contribuabililor: - Metodologii
privind activitatea de indrumare a contribuabililor; - Editarea de
materiale publicitare (ghiduri, brosuri, pliante, afise etc) adresate
contribuabililor care obtin venituri impozabile, potrivit reglementarilor
legale; - Completarea si
actualizarea continutului informatiilor de pe site-ul internet al
Ministerului Finantelor Publice/Agentiei Nationale de Administrare Fiscala; - Ghiduri privind
problematica fiscala solutionata la nivelul Ministerului Finantelor
Publice/Agentiei Nationale de Administrare Fiscala; - Articole si
comunicate difuzate in presa centrala. |
D.G. de Gestiune a
Impozitelor si Contributiilor(ANAF) |
17. Administrarea
taxei pe valoarea adaugata: - Reglementari in
domeniul administrarii taxei pe valoarea adaugata; - Modelul si continutul
deconturilor de taxa pe valoarea adaugata (formular 300 si 301) si
instructiuni pentru completarea acestora. |
D.G. de Gestiune a
Impozitelor si Contributiilor(ANAF) |
18. Administrarea
impozitului pe venit: - Reglementari in
domeniul administrarii impozitului pe venit; - Modelul,
continutul si instructiunile de completare a formularisticii necesare
administrarii impozitului pe venit. |
D.G. de Gestiune a
Impozitelor si Contributiilor (ANAF) |
19.Raportul de
audit public intern. |
Directia de Audit Public Intern |
20. Rapoarte de
consultanta, opinii si puncte de vedere privind auditul public intern emise
la solicitarea structurilor Ministerului Finantelor Publice sau din
exteriorul institutiei. |
Directia de Audit Public Intern |
21. Manuale si
ghiduri. |
Directia de Audit Public Intern |
22. Alte documente
produse la solicitarea conducerii Ministerului Finantelor Publice, a
structurilor auditate, a altor entitati sau din oficiu. |
Directia de Audit Public Intern |
23. Avizele de
preturi la produsele si serviciile pentru care s-a instituit obligatia
avizarii acestora de catre Ministerul Finantelor Publice. |
D.G. de Notificare
si Urmarire Ajutor de Stat, Practici Neloiale si Preturi Reglementate |
24. Solutiile
adoptate pentru rezolvarea plangerilor/sesizarilor/reclamatiilor acuzand
savarsirea unor practici neloiale si/sau unor incalcari ale prevederilor
legale in domeniul publicitatii. |
D.G. de Notificare
si Urmarire Ajutor de Stat, Practici Neloiale si Preturi Reglementate |
25. Iinformatii
privitoare la Societatile Comerciale nationalizate prin Legea nr.
119/11.06.1948. |
D.G. a Serviciilor
Administrative, Patrimoniu si Arhivare |
26. Informatii
solicitate de cetateni referitoare la vechimea in munca, completarea
dosarului de pensie. |
D.G. a Serviciilor
Administrative, Patrimoniu si Arhivare |
27. Rapoarte de
audit public intern. |
Directia de Audit
Public Intern (ANAF) |
28. Rapoarte de
verificare. |
Directia de Audit
Public Intern (ANAF) |
29. Anunturile de
achizitie a bunurilor si a serviciilor necesare indeplinirii prevederilor
proiectelor stabilite prin acord. |
Unitatea de
Management a Proiectului PIBL |
30. Contracte
incheiate cu persoane juridice sau persoane fizice independente care au
castigat in cadrul procedurii de achizitie stabilita prin acord. |
Unitatea de Management
a Proiectului PIBL |