MINISTERUL
FINANTELOR PUBLICE AVIZAT,
DIRECTIA
GENERALA DE INVESTITII, SECRETAR GENERAL ADJ.,
ACHIZITII PUBLICE SI SERVICII INTERNE GINA BARA
Nr. 525.938 / 24.08.2006
Catre,
In
conformitate cu prevederile art. 55, alin (1) din OUG nr. 34 / 2006, aprobata
prin Legea nr. 337 / 2006, va rugam sa publicati in Monitorul Oficial al
Romaniei, Partea a VI-a – Achizitii publice, urmatorul anunt de participare la
Licitatia publica deschisa organizata de Ministerul Finantelor Publice:
ANUNT DE
PARTICIPARE LA LICITATIE DESCHISA
ACHIZITIE
PUBLICA DE PRODUSE
1.
Autoritatea contractanta:
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE (MFP)
Adresa: Str. Apolodor
nr. 17, sector 5, Bucuresti
Numarul de telefon si de fax: 319.97.59 / int. 2451,
319.97.41
Adresa de e-mail: alina.horia@mfinante.gv.ro.
2.
Procedura de atribuire: „Licitatie deschisa” (orice operator
economic interesat are dreptul de a depune oferta, in conformitate cu
prevederile OUG nr. 34 / 19.04.2006, participand individual sau intr-un grup de
operatori).
3.
Forma contractului: contract de furnizare de produse (incheiat
dupa implinirea termenului de 7 zile de la data transmiterii comunicarilor
privind rezultatul aplicarii procedurii).
4.
Locul furnizarii produselor: Bdul.
Mircea Voda nr. 44, sector 3, Bucuresti.
5.
Natura
si dimensiunea produselor, caracteristicile generale: materiale promotionale necesare desfasurarii activitatii
Autoritatii de Management pentru Cadrul de Sprijin Comunitar din cadrul MFP,
respectiv articole de papetarie
personalizate, articole de birotica din material plastic personalizate si stand
extensibil profesional. Cantitatile si codurile CPSA – conform Sectiunii III –
Caietul de sarcini din cadrul Documentatiei de atribuire.
6.
Operatorii economici pot depune oferte pentru unul sau mai
multe loturi.
7.
Durata contractului: maxim 14 zile.
8.
Se interzic ofertele alternative.
9.
Se pot
solicita Documentatii de atribuire la Biroul de Investitii si Achizitii
Publice: tel. 319.97.59 / int. 1425, fax. 319.97.41, e-mail: alina.horia@mfinante.gv.ro,
in baza imputernicirii semnate si parafate de catre conducerea ofertantului, si
a buletinului de identitate sau cartii de identitate. Persoane de contact desemnate de conducerea ministerului: functionar
public debutant Bogdan Chis si referent superior Dan Ionescu.
10.
Contravaloarea Documentatiei de atribuire: 20 lei (numerar /
chitanta fiscala).
11.
Termenul de primire a ofertelor: 25.09.2006, ora 10:30.
12.
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti (prin posta sau direct la
Registratura Centralei MFP).
13.
Limba in care trebuie redactate ofertele: romana.
14.
Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 25.09.2006, ora
11:00, Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti
(P2, cam. 214A).
15.
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
-
membrii Comisiei de evaluare,
-
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
16.
Garantiile solicitate:
-
garantie de participare – in conformitate cu Sectiunea III – Caietul de
sarcini din cadrul Documentatiei de atribuire,
-
garantie de buna executie: 10% din pretul contractului, fara
TVA (scrisoare de garantie bancara sau retineri succesive din sumele datorate
pentru facturi partiale).
17.
Modalitati de finantare si de plata:
-
finantare de la bugetul de stat,
-
plata cu ordin de plata prin Trezoreria Statului.
18.
Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de
operatori economici carora li s-a atribuit contractul: oferta comuna declarata
castigatoare / asociere legalizata.
19.
Criteriile de calificare, setul de cerinte minime pe care
ofertantii trebuie sa le indeplineasca, precum si informatiile / documentele
solicitate de MFP, in calitate de autoritate contractanta, sunt prezentate in
Documentatia de atribuire.
20.
Valabilitatea ofertei: 30 de zile de la data deschiderii
ofertelor, cu posibilitate de prelungire la 60 de zile, prin notificare facuta
de MFP.
21.
Criteriul de atribuire a contractului: in mod exclusiv „pretul
cel mai scazut” (stabilirea ofertei castigatoare se va realiza numai prin
compararea preturilor prezentate in cadrul ofertelor admisibile, preturi ferme
in lei).
22.
Modalitati de comunicare: prin fax si in max. 24 de ore si
prin posta, prin mijloace electronice.
23.
Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a
contestatiilor:
-
Prevederile OUG nr. 34 / 19.04.2006 (Capitolul IX –
Solutionarea contestatiilor),
-
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC),
-
Solutionare in max. 10 zile, termen ce poate fi prelungit cu
inca 20 de zile, in cazuri exceptionale.
24.
Nu a fost publicat un anunt de intentie.
25.
Data transmiterii spre publicare a anuntului de participare:
24.08.2006.
Director General,
Dumitru Mocanu