MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANŢELOR 

Comisia de concurs

Nr. …………………./………………..

 

Condiţii de participare, desfăşurare şi bibliografia

pentru concursul organizat în vederea ocupării funcţiei publice de execuţie

de auditor asistent clasa I (1 post)

 în cadrul Direcţiei de audit public intern

 

            Având în vedere prevederile art.3 alin. (4), din Ordonanţa de urgentă a Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea unor măsuri financiar-bugetare pe anul 2007 şi ale Hotarârii Guvernlui nr. 1209/2003 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, Ministerul Economiei şi Finanţelor, organizează în datele de 30 ianuarie 2008 ora 1000  (proba scrisa) şi 31 ianuarie 2008 (interviul),  concurs pentru  ocuparea funcţiei publice de execuţie de auditor asistent clasa I (1 post) în cadrul Direcţiei de audit public intern.

            I. Organizarea concursului

            1. Înscrierea la concurs se va face pana în data de 25 ianuarie 2008 ora 1630 la sediul Ministerului Economiei şi Finanţelor din str. Apolodor, nr. 17, sector 5;

            2. Concursul va avea loc in data de 30 ianuarie 2008 ora 1000(proba scrisa) şi în data de

                                                              31 ianuarie 2007( interviul).

            II. Condiţii de participare pentru concursul organizat în vederea ocupării funcţiei publice de execuţie de auditor asistent clasa I (1 post) în cadrul Direcţiei de audit public intern – Serviciul de audit intern pentru fonduri externe :    

În vederea înscrierii la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:

a)      Sa aibă cetăţenie română şi domiciliul stabil în România;

b)      Să fie cunoscător al limbii române scris şi vorbit;

c)      Să aibă minimum varsta de 18 ani împliniţi;

d)      Să aibă capacitate deplină de exerciţiu;

e)      Să aibă o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candideaza, atestată pe baza unui examen medical de specialitate;

f)        Să nu fi fost condamnaţi pentru savârşirea unei acţiuni contra umanitaţii, contra statului sau contra autoritaţii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g)      Să nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

h)      Să nu fi desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege;

 

Conditii specifice pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie sunt:

i)        studii superioare economice de lunga durata, dovedite cu diploma de licenta.

ii)       vechimea in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice: minimum 1 an.

iii)     cunostinte profesionale: cunostinte in domeniul auditului intern, cunostinte privind mecanismele de functionare ale fondurilor externe.

iv)     perfectionari (specializari): cursuri de pregatire si specializari in domeniul auditului intern.

v)      cunostinte de operare/programare pe calculator: sunt necesare cunostinte de operare pe calculator pentru tehnoredactarea lucrarilor si a rapoartelor de audit public intern, de preferinta utilizarea aplicatiilor WordPro, Lotus 1, 2, 3, Lotus Freelance, Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint.

·        limbi straine (necesitate si grad de cunoastere): este necesara cunoasterea cel putin uneia dintre limbile oficiale ale Uniunii Europene (engleza si/sau franceza).

·         abilitati, calitati si aptitudini necesare: capacitate de utilizare a metodologiei de audit intern, capacitate de analiza si sinteza.

·        cerinte specifice: disponibilitate pentru efectuarea de delegari (deplasari in interes de serviciu), cu o frecventa medie de 1 pe luna.

·        Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini): pentru buna desfasurare a activitatii de audit intern sunt necesare cunostinte generale privind exercitarea proceselor de management. Calitati si aptitudini manageriale necesare: onestitate, obiectivitate, capacitate de a lucra in echipa, abilitati de comunicare, inteligenta, capacitate de a se adapta la nou.

 

III. Actele necesare în vederea întocmirii dosarului de înscriere:

1.      copia actului de identitate;

2.      formularul de înscriere;

3.      copie diplome de studii;

4.      copie după carnetul de munca;

5.      fişa medicală(care se gaseşte la sediul Ministerului Economiei şi Finanţelor – Direcţia generală resurse umane şi management);

6.      cazierul judiciar;

7.      copie după fişa de evaluare a performantelor individuale, sau dupa caz, recomandare de la ultimul loc de munca;

8.      declaraţie pe propria raspundere ca nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică (care se găseşte la sediul Ministerului Economiei şi Finanţelor – Direcţia generală resurse umane şi management);

9.      curriculum vitae.

Relaţii suplimentare se vor obţine la telefonul 319.97.59 interior 2319.

Dosarele se vor depune la Direcţia resurse umane şi management - etaj 2, camera 461A.

 

 

 

 

 

      

 

PRESEDINTELE COMISIEI,

 

GEORGE MARES