Comisia de
concurs
Nr.
…………………./………………..
Condiţii de participare, desfăşurare
şi bibliografia
pentru concursul organizat în vederea
ocupării funcţiei publice de execuţie
de auditor
asistent clasa I (1 post)
în cadrul Direcţiei de audit public
intern
Având în vedere prevederile art.3 alin. (4), din
Ordonanţa de urgentă a Guvernului nr. 21/2007 privind aprobarea unor
măsuri financiar-bugetare pe anul 2007 şi ale Hotarârii Guvernlui nr.
1209/2003 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor
publici, Ministerul Economiei şi Finanţelor, organizează în
datele de 30
ianuarie 2008 ora 1000 (proba scrisa)
şi 31 ianuarie 2008 (interviul), concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie
de auditor asistent clasa I (1
post) în cadrul Direcţiei de audit
public intern.
I. Organizarea concursului
1. Înscrierea la
concurs se va face pana în data de 25 ianuarie 2008 ora 1630 la sediul
Ministerului Economiei şi Finanţelor din str. Apolodor, nr. 17,
sector 5;
2. Concursul va avea
loc in data de 30
ianuarie 2008 ora 1000(proba
scrisa) şi în data de
31 ianuarie 2007( interviul).
II.
Condiţii de participare pentru concursul organizat în vederea
ocupării funcţiei publice de execuţie de auditor asistent clasa I (1 post) în cadrul Direcţiei de
audit public intern – Serviciul de audit intern pentru fonduri externe :
În vederea înscrierii la concurs,
candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii
generale:
a)
Sa aibă cetăţenie română şi
domiciliul stabil în România;
b)
Să fie cunoscător al limbii române scris
şi vorbit;
c)
Să aibă minimum varsta de 18 ani
împliniţi;
d)
Să aibă capacitate deplină de
exerciţiu;
e)
Să aibă o stare de sănătate
corespunzătoare funcţiei publice pentru care candideaza,
atestată pe baza unui examen medical de specialitate;
f)
Să nu fi fost condamnaţi pentru savârşirea
unei acţiuni contra umanitaţii, contra statului sau contra
autoritaţii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care împiedică
înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau
a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face
incompatibili cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei
în care a intervenit reabilitarea;
g)
Să nu fi fost destituit dintr-o funcţie
publică sau nu i-a încetat contractul individual de munca pentru motive
disciplinare în ultimii 7 ani;
h)
Să nu fi desfăşurat activitate de
poliţie politică, astfel cum este definită prin lege;
Conditii
specifice pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie sunt:
i)
studii superioare economice de lunga durata, dovedite
cu diploma de licenta.
ii) vechimea in specialitatea
studiilor necesare ocuparii functiei publice: minimum 1 an.
iii)
cunostinte profesionale: cunostinte in domeniul auditului
intern, cunostinte privind mecanismele de functionare ale fondurilor externe.
iv) perfectionari
(specializari): cursuri de pregatire si specializari in domeniul auditului
intern.
v)
cunostinte de operare/programare pe calculator: sunt
necesare cunostinte de operare pe calculator pentru tehnoredactarea lucrarilor
si a rapoartelor de audit public intern, de preferinta utilizarea aplicatiilor
WordPro, Lotus 1, 2, 3, Lotus Freelance, Microsoft Word, Microsoft Excel,
PowerPoint.
·
limbi straine (necesitate si grad de cunoastere): este
necesara cunoasterea cel putin uneia dintre limbile oficiale ale Uniunii
Europene (engleza si/sau franceza).
·
abilitati,
calitati si aptitudini necesare: capacitate de utilizare a metodologiei de
audit intern, capacitate de analiza si sinteza.
·
cerinte specifice: disponibilitate pentru efectuarea
de delegari (deplasari in interes de serviciu), cu o frecventa medie de 1 pe
luna.
·
Competenta manageriala (cunostinte de management,
calitati si aptitudini): pentru buna desfasurare a activitatii de audit intern
sunt necesare cunostinte generale privind exercitarea proceselor de management.
Calitati si aptitudini manageriale necesare: onestitate, obiectivitate,
capacitate de a lucra in echipa, abilitati de comunicare, inteligenta, capacitate
de a se adapta la nou.
III. Actele necesare în vederea întocmirii dosarului
de înscriere:
1.
copia
actului de identitate;
2.
formularul
de înscriere;
3.
copie
diplome de studii;
4.
copie
după carnetul de munca;
5.
fişa
medicală(care se gaseşte la sediul Ministerului Economiei şi
Finanţelor – Direcţia generală resurse umane şi
management);
6.
cazierul
judiciar;
7.
copie
după fişa de evaluare a performantelor individuale, sau dupa caz,
recomandare de la ultimul loc de munca;
8.
declaraţie
pe propria raspundere ca nu a desfăşurat activităţi de
poliţie politică (care se găseşte la sediul Ministerului
Economiei şi Finanţelor – Direcţia generală resurse umane
şi management);
9.
curriculum
vitae.
Relaţii
suplimentare se vor obţine la telefonul 319.97.59 interior 2319.
Dosarele se vor
depune la Direcţia resurse umane şi management - etaj 2, camera 461A.
PRESEDINTELE
COMISIEI,
GEORGE
MARES