ANUNT DE PARTICIPARE LA
LICITATIE DESCHISA
ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII
1.
Autoritatea
contractanta: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
(MFP)
Adresa: Str. Apolodor nr. 17, sector 5,
Bucuresti
Numarul de telefon si de fax: 319.97.59 / int. 2451, 319.97.41
Adresa site: www.mfinante.ro.
2.
Procedura
de atribuire: „Licitatie deschisa” (orice operator economic interesat are
dreptul de a depune oferta, in conformitate cu prevederile OUG nr.
34/19.04.2006, participand individual sau intr-un grup de operatori).
3.
Forma
contractului: contract de prestare de servicii (incheiat dupa implinirea termenului
de 15 zile de la data transmiterii comunicarilor privind rezultatul aplicarii
procedurii).
4.
Locul
prestarii serviciilor: sedii ale MFP din urmatoarele locatii:
a) bd. Mircea Voda, nr. 44, sector 3, Bucuresti,
tronsoanele II si III
b) str. Poenaru Bordea, nr. 3-5, sector 4,
Bucuresti
5.
Natura
si dimensiunea serviciilor, caracteristicile generale:
servicii de mentenanta imobile conform
Caietului de sarcini, Cod CPV:70330000-3, Anexa 2A, categoria 14 si 93411300-5,
Anexa 2B, categoria 27; vocabular suplimentar E 009-6, E 180-8, E 183-9.
Achizitorul isi rezerva dreptul de a
prelungi, prin act aditional, durata contractului pana la cel mult 30.04.2008,
pentru un nivel suplimentar, conditionat de existenta resurselor financiare.
Valoarea estimata maxima
contract pana la 31.12.2007 este de 1.475.084 lei, fara TVA
6.
Operatorii
economici vor depune oferta pentru toata gama de servicii solicitate in
documentatia de atribuire.
7.
Durata
contractului: 01.05.2007-31.12.2007.
8.
Nu
se admit ofertele alternative.
9.
Documentatia
de atribuire se publica in SEAP. Se poate solicita Documentatia de atribuire la
Biroul de Investitii si Achizitii Publice: tel. 319.97.59/int. 2396, fax.
319.97.41, e-mail: laura.vlasceanu@mfinante.gv.ro,
in baza imputernicirii semnate si parafate de catre conducerea ofertantului, si
a buletinului de identitate sau cartii de identitate. Persoana de contact: Laura
Preda-Vlasceanu
10.
Contravaloarea
Documentatiei de atribuire solicitata pe suport de hartie: 20 lei (numerar/chitanta
fiscala).
11.
Termenul
de primire a ofertelor: 07.05..2007, ora 10:30.
12.
Adresa
la care se transmit ofertele: Str. Apolodor nr.
17, sector 5, Bucuresti (prin posta sau direct la Registratura Centralei MFP).
13.
Limba
in care trebuie redactate ofertele: romana.
14.
Data,
ora si locul deschiderii ofertelor: 07.05.2007, ora 11:00, Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti (P2, cam. 253).
15.
Persoanele
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
-
membrii
Comisiei de evaluare,
-
reprezentantii
imputerniciti ai ofertantilor.
16.
Garantiile
solicitate:
-
garantie
de participare: 17.000 lei (scrisoare de garantie bancara cu valabilitate egala
cu perioada de valabilitate a ofertei sau ordin de plata)
-
garantie
de buna executie: 7,5% din pretul contractului, fara TVA (scrisoare de garantie
bancara sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale).
17.
Modalitati
de finantare si de plata:
-
finantare
de la bugetul de stat,
-
plata
se va efectua cu ordin de plata, emis de achizitor, in contul prestatorului,
deschis la Trezoreria Statului, conform OG nr. 120/1999.
18.
Forma
juridica in care trebuie sa se legalizeze asocierea grupului de operatori
economici carora li s-a atribuit contractul, daca este cazul: oferta comuna
declarata castigatoare/asociere legalizata.
19.
Criteriile
de calificare, setul de cerinte minime pe care ofertantii trebuie sa le
indeplineasca, precum si informatiile/documentele solicitate de MFP, in
calitate de autoritate contractanta, sunt prezentate in Documentatia de
atribuire.
Documentele care dovedesc eligibilitatea sunt:
a) Declaratie pe propria raspundere privind
eligibilitatea sau cazier judiciar
b) Certificat de atestare fiscala sau alte
documente echivalente
c) Declaraţie privind neincadrarea in
sitatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 12B din
Sectiunea IV – Formulare) sau cazier fiscal
d) Declaratie privind calitatea de participant la
Procedura (Formularul 12C din Sectiunea IV – Formulare)
Documente care dovedesc capacitatea de exercitare
a activitatii profesionale (inregistrarea) sunt:
a) Certificat constatator eliberat de Ministerul
Justitiei, Oficiul Registrului Comertului sau alte documente edificatoare care
sa dovedeasca forma de inregistrare pentru exercitarea activitatii profesionale
b) Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si
Industrie nationala sau teritoriala sau alte documente edificatoare care sa
dovedeasca forma de inregistrare
Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala
sunt:
a) Fisa de informatii generale (Formularul 50.A
din Sectiunea IV - Formulare)
b) Daca este cazul, Declaratie pe propria raspundere cu lista
cuprinzand subcontractantii (Formularul 12G – Sectiunea IV – Formulare)
c) Declaratie pe propria raspundere care contine
informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentul tehnic de care dispune
operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
(Formularul 12H – Sectiunea IV – Formulare)
d) Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind
numarul mediu al personalului angajat si cadrele de conducere, precum si
persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (Formularul 12I –
Sectiunea IV – Formulare)
e) Documente si informatii referitoare la conditiile
de munca si protectia muncii
Standarde de asigurare a calitatii
20.
Valabilitatea
ofertei: 45 de zile de la data deschiderii ofertelor, cu posibilitate de
prelungire la 60 de zile, prin notificare facuta de MFP.
21.
Criteriul
de atribuire a contractului: „oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere
economic”. Stabilirea ofertei castigatoare se va realiza numai prin aplicarea
algoritmului de calcul si a factotilor de evaluare prezentati in Documentatia
de atribuire asupra ofertelor admisibile; clasamentul se întocmeşte în
ordinea descrescătoare a punctajului acordat. Va fi declarata castigatoare
oferta admisibila care obtine cel mai mare numar de puncte. Factorii de
evaluare sunt: pretul cel mai scazut (pondere 60%), Experienta similara in
ultimii doi ani (pondere 30%), Experienta persoanei responsabile cu derularea
contractului ce urmeaza a fi atribuit (pondere 10%)
22.
Modalitati
de comunicare: prin fax si in max. 24 de ore si prin posta, prin mijloace
electronice.
23.
Denumirea
si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor:
-
Prevederile
OUG nr. 34 / 19.04.2006 (Capitolul IX – Solutionarea contestatiilor),
-
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), www.cnsc.ro
,
24.
Nu
a fost publicat un anunt de intentie.
25.
Data
transmiterii spre publicare a anuntului de participare: ..........2006.