ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE DESCHISA

 

ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII

 

 

1.             Autoritatea contractanta: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE (MFP)

Adresa: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti

Numarul de telefon si de fax: 319.97.59 / int. 2451, 319.97.41

Adresa site: www.mfinante.ro.

 

2.             Procedura de atribuire: „Licitatie deschisa” (orice operator economic interesat are dreptul de a depune oferta, in conformitate cu prevederile OUG nr. 34/19.04.2006, participand individual sau intr-un grup de operatori).

 

3.             Forma contractului: contract de prestare de servicii (incheiat dupa implinirea termenului de 15 zile de la data transmiterii comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii).

 

4.             Locul prestarii serviciilor: sedii ale MFP din urmatoarele locatii:

a) bd. Mircea Voda, nr. 44, sector 3, Bucuresti, tronsoanele II si III

b) str. Poenaru Bordea, nr. 3-5, sector 4, Bucuresti

 

5.             Natura si dimensiunea serviciilor, caracteristicile generale:

servicii de mentenanta imobile conform Caietului de sarcini, Cod CPV:70330000-3, Anexa 2A, categoria 14 si 93411300-5, Anexa 2B, categoria 27; vocabular suplimentar E 009-6, E 180-8, E 183-9.

Achizitorul isi rezerva dreptul de a prelungi, prin act aditional, durata contractului pana la cel mult 30.04.2008, pentru un nivel suplimentar, conditionat de existenta resurselor financiare.

Valoarea estimata maxima contract pana la 31.12.2007 este de 1.475.084 lei, fara TVA

 

6.             Operatorii economici vor depune oferta pentru toata gama de servicii solicitate in documentatia de atribuire.

 

7.             Durata contractului: 01.05.2007-31.12.2007.

 

8.             Nu se admit ofertele alternative.

 

9.             Documentatia de atribuire se publica in SEAP. Se poate solicita Documentatia de atribuire la Biroul de Investitii si Achizitii Publice: tel. 319.97.59/int. 2396, fax. 319.97.41, e-mail: laura.vlasceanu@mfinante.gv.ro, in baza imputernicirii semnate si parafate de catre conducerea ofertantului, si a buletinului de identitate sau cartii de identitate. Persoana de contact: Laura Preda-Vlasceanu

 

10.         Contravaloarea Documentatiei de atribuire solicitata pe suport de hartie: 20 lei (numerar/chitanta fiscala).

 

11.         Termenul de primire a ofertelor: 07.05..2007, ora 10:30.

 

12.         Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti (prin posta sau direct la Registratura Centralei MFP).

 

13.         Limba in care trebuie redactate ofertele: romana.

 

14.         Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 07.05.2007, ora 11:00, Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti (P2, cam. 253).

 

15.         Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:

-          membrii Comisiei de evaluare,

-          reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.

 

16.         Garantiile solicitate:

 

-          garantie de participare: 17.000 lei (scrisoare de garantie bancara cu valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei sau ordin de plata)

-          garantie de buna executie: 7,5% din pretul contractului, fara TVA (scrisoare de garantie bancara sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale).

 

17.         Modalitati de finantare si de plata:

 

-          finantare de la bugetul de stat,

-          plata se va efectua cu ordin de plata, emis de achizitor, in contul prestatorului, deschis la Trezoreria Statului, conform OG nr. 120/1999.

 

18.         Forma juridica in care trebuie sa se legalizeze asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul, daca este cazul: oferta comuna declarata castigatoare/asociere legalizata.

 

19.         Criteriile de calificare, setul de cerinte minime pe care ofertantii trebuie sa le indeplineasca, precum si informatiile/documentele solicitate de MFP, in calitate de autoritate contractanta, sunt prezentate in Documentatia de atribuire.

Documentele care dovedesc eligibilitatea sunt:

a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea sau cazier judiciar

b) Certificat de atestare fiscala sau alte documente echivalente

c) Declaraţie privind neincadrarea in sitatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 12B din Sectiunea IV – Formulare) sau cazier fiscal

d) Declaratie privind calitatea de participant la Procedura (Formularul 12C din Sectiunea IV – Formulare)

Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) sunt:

a) Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare pentru exercitarea activitatii profesionale

b) Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare

Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala sunt:

a) Fisa de informatii generale (Formularul 50.A din Sectiunea IV - Formulare)

b) Daca este cazul, Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 12G – Sectiunea IV – Formulare)

c) Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentul tehnic de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formularul 12H – Sectiunea IV – Formulare)

d) Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat si cadrele de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (Formularul 12I – Sectiunea IV – Formulare)

e) Documente si informatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii

Standarde de asigurare a calitatii

 

20.         Valabilitatea ofertei: 45 de zile de la data deschiderii ofertelor, cu posibilitate de prelungire la 60 de zile, prin notificare facuta de MFP.

 

21.         Criteriul de atribuire a contractului: „oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic”. Stabilirea ofertei castigatoare se va realiza numai prin aplicarea algoritmului de calcul si a factotilor de evaluare prezentati in Documentatia de atribuire asupra ofertelor admisibile; clasamentul se întocmeşte în ordinea descrescătoare a punctajului acordat. Va fi declarata castigatoare oferta admisibila care obtine cel mai mare numar de puncte. Factorii de evaluare sunt: pretul cel mai scazut (pondere 60%), Experienta similara in ultimii doi ani (pondere 30%), Experienta persoanei responsabile cu derularea contractului ce urmeaza a fi atribuit (pondere 10%)

 

22.         Modalitati de comunicare: prin fax si in max. 24 de ore si prin posta, prin mijloace electronice.

 

23.         Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor:

 

-          Prevederile OUG nr. 34 / 19.04.2006 (Capitolul IX – Solutionarea contestatiilor),

-          Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), www.cnsc.ro ,

 

24.         Nu a fost publicat un anunt de intentie.

 

25.         Data transmiterii spre publicare a anuntului de participare: ..........2006.