MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR 

 

                             UNITATEA DE MANAGEMENT A PROIECTULUI PPIBLCatre:        

Fax:

 

 

CERERE DE OFERTA

 

PENTRU SERVICII DE INDOSARIERE DOCUMENTATIE

 

 

Romania a primit de la Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare (BIRD) o serie de imprumuturi si asistenta financiara nerambursabila pentru finantarea Proiectului de dezvoltare institutionala a sectorului privat (PIBL), a sectorului public si privat (PPIBL), a Programului de reforma in administratia publica (PAL), fonduri care se administreaza de Unitatea de Management a Proiectului (UMP-PPIBL) din Ministerul Economiei si Finantelor. Prin UMP-PPIBL se asigura derularea procedurilor de achizitii, monitorizarea contractelor si plata fondurilor din imprumuturi si din Granturi.

 

Datorita volumului mare de documente gestionate pana in prezent, UMP-PPIBL solicita firmelor specializate oferta de pret pentru servicii de pregatire si indosariere a documentelor in scopul arhivarii, servicii ce vor fi  finantate din Dutch Grant TF 054659 administrat de UMP-PPIBL. Arhivarea se va face in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare. Se estimeaza a rezulta o cantitate de aproximativ  800 de dosare care vor fi  predate  ulterior compartimentului de arhiva al Ministerului Economiei si Finantelor. Se solicita totodata livrarea unei cantitati de 200 buc. CD-R, 700 MB si 50 buc. DVD+R, 4,7 GB.

 

 

Pentru pregatirea ofertei va rugam sa aveti in vedere urmatoarele operatiuni necesare a fi realizate pentru arhivarea documentelor UMP-PPIBL:

 

·        Documentatia aflata in bibliorafturi se va indosaria in dosare care vor contine un numar de maxim 250-300 file fiecare;

·        Documentele din fiecare dosar se vor lega in asa fel incat sa se asigure citirea completa a textului, datelor si rezolutiilor;

·        Copertile dosarelor se vor eticheta atat la exterior cat si la interior dupa un model pus la dispozitie de catre UMP-PPIBL;

·        Documentele din dosare vor fi ordonate cronologic, respectiv actele mai vechi deasupra iar cele mai noi dedesubt;

·        Se vor indeparta acele, clamele, agrafele metalice, filele nescrise;

·        Indosarierea se va realiza in coperti de mucava iar copertile se vor asigura de catre firma de arhivare;

·        Numerotarea filelor in coltul din dreapta sus.

 

 

Evaluarea ofertelor se va face conform procedurilor BIRD, metoda de achizitie servicii de pe plan local, urmand a fi selectata oferta cu pretul cel mai mic.

 

Plata serviciilor de arhivare se va efectua in baza facturii fiscale si a procesului verbal de receptie.

 

Oferta trebuie exprimata in preturi unitare, in RON sau Euro, taxele se coteaza separat.

 

Valabilitatea ofertei :  45 zile de la data emiterii.

 

Locul de desfasurare a activitatii de arhivare: Ministerul Economiei si Finantelor, Bulevardul Mircea Voda nr. 44,  sector 3, Bucuresti.

 

Relatii suplimentare se pot obtine de la adresa si numerele de telefon/fax mentionate mai jos :

 

·        Nicoleta Bala, Director UMP-PPIBL, nicoleta.bala@mail.mfinante.ro; tel: 321 13 56; fax: 321 13 46;

·        Casu Paula,  Expert achizitii si plati UMP-PPIBL, paula.casu@mfinante.ro ; tel : 321 13 95  fax: 321 13 46.

 

Ofertele vor fi trimise  la urmatoarea adresa :

Ministerul Economiei si Finantelor

Unitatea de Management a Proiectului PPIBL (UMP-PPIBL)

Blvd.Mircea Voda nr.44 sector 3, Intrarea B, etaj 8 camera 85

Bucuresti

Tel. 321 13 56

Fax: 321 13 46

e-mail: nicoleta.bala@mfinante.ro; paula.casu@mfinante.ro

 

Ofertele trimise prin fax sint acceptate.

 

Termenul limita de transmitere  a ofertelor: 24 Octombrie 2007, orele 12,00.