Fax:
CERERE DE
OFERTA
PENTRU
SERVICII DE INDOSARIERE DOCUMENTATIE
Romania a primit de la Banca
Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare (BIRD)
o serie de imprumuturi si asistenta financiara nerambursabila pentru finantarea Proiectului de dezvoltare institutionala a sectorului privat (PIBL), a sectorului public si privat
(PPIBL), a Programului de reforma in administratia publica (PAL), fonduri care se administreaza de Unitatea de Management a Proiectului
(UMP-PPIBL) din Ministerul Economiei si Finantelor. Prin UMP-PPIBL se asigura derularea procedurilor de
achizitii, monitorizarea contractelor si plata fondurilor din imprumuturi si
din Granturi.
Datorita volumului mare de documente gestionate pana in prezent, UMP-PPIBL
solicita firmelor specializate oferta de pret pentru servicii de pregatire si
indosariere a documentelor in scopul arhivarii, servicii ce vor fi finantate din Dutch Grant TF 054659
administrat de UMP-PPIBL. Arhivarea se va face in conformitate cu prevederile
legislatiei in vigoare. Se estimeaza a rezulta o cantitate de aproximativ 800 de dosare care vor fi predate
ulterior compartimentului de arhiva al Ministerului Economiei si
Finantelor. Se solicita totodata livrarea unei cantitati de 200 buc. CD-R, 700 MB si 50 buc. DVD+R, 4,7 GB.
Pentru pregatirea ofertei va
rugam sa aveti in vedere urmatoarele operatiuni necesare a fi realizate pentru
arhivarea documentelor UMP-PPIBL:
·
Documentatia aflata in
bibliorafturi se va indosaria in dosare care vor contine un numar de maxim
250-300 file fiecare;
·
Documentele din fiecare
dosar se vor lega in asa fel incat sa se asigure citirea completa a textului, datelor si rezolutiilor;
·
Copertile dosarelor se vor eticheta atat
la exterior cat si la interior dupa un model pus la dispozitie
de catre UMP-PPIBL;
·
Documentele din dosare
vor fi ordonate cronologic, respectiv actele mai vechi deasupra iar cele mai noi
dedesubt;
·
Se vor
indeparta acele, clamele, agrafele metalice, filele nescrise;
·
Indosarierea se va realiza in coperti de mucava iar copertile se vor asigura de catre firma de arhivare;
·
Numerotarea filelor in coltul
din dreapta sus.
Evaluarea ofertelor
se va face conform procedurilor
BIRD, metoda de achizitie servicii de pe plan local, urmand a fi selectata oferta cu pretul
cel mai mic.
Plata serviciilor
de arhivare se va efectua
in baza facturii fiscale si
a procesului verbal de receptie.
Oferta trebuie
exprimata in preturi unitare, in RON sau Euro, taxele se coteaza separat.
Valabilitatea ofertei : 45 zile de la
data emiterii.
Locul de desfasurare a activitatii de arhivare: Ministerul Economiei si Finantelor, Bulevardul Mircea Voda nr. 44, sector 3, Bucuresti.
Relatii suplimentare se pot obtine de la adresa si numerele de telefon/fax mentionate mai jos :
·
Nicoleta Bala, Director UMP-PPIBL, nicoleta.bala@mail.mfinante.ro; tel: 321
13 56; fax: 321 13 46;
·
Casu Paula, Expert
achizitii si plati UMP-PPIBL, paula.casu@mfinante.ro ; tel : 321 13 95 fax: 321 13 46.
Ofertele vor fi trimise la urmatoarea adresa :
Ministerul Economiei si Finantelor
Unitatea de Management a Proiectului PPIBL (UMP-PPIBL)
Blvd.Mircea Voda nr.44 sector 3, Intrarea B, etaj 8 camera 85
Bucuresti
Tel. 321 13 56
Fax: 321 13 46
e-mail: nicoleta.bala@mfinante.ro;
paula.casu@mfinante.ro
Ofertele trimise prin fax sint
acceptate.
Termenul limita de transmitere a ofertelor: 24 Octombrie 2007, orele 12,00.