MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR

Direcţia generală resurse umane şi management

Nr.                      /

 

 

ANUNŢ DE OCUPARE PRIN TRANSFER LA CERERE A FUNCŢIILOR PUBLICE VACANTE DE CONSILIER SUPERIOR CLASA I (2 POSTURI) IN CADRUL DIRECŢIEI GENERALE DE METODOLOGIE CONTABILĂ INSTITUŢII PUBLICE

 

 

 

Având în vedere prevederile art. 149  alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

Ministerul Economiei şi Finanţelor anunţă ocuparea prin transfer la cerere, la data de 2 DECEMBRIE 2008, a funcţiilor publice de execuţie vacante de consilier superior clasa I (2  posturi) din cadrul Direcţiei generale de metodologie contabilă instituţii publice .

Cererile de transfer se vor depune la Direcţia generală resurse umane şi management (str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucureşti, etaj 2, camera 419) în termen de 20 de zile de la afişarea prezentului anunţ, respectiv până la data de 18.11.2008 şi vor fi însoţite de:

În situaţia depunerii mai multor cereri de transfer, ministerul va organiza în termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere a cererilor de transfer, respectiv in data de 21.11.2008 un interviu cu funcţionarii publici solicitanţi.

 

Condiţiile specifice de ocupare a funcţiilor publice vacante de consilier superior clasa I :

 

1) La Compartimentul de îndrumare a aplicării reglementărilor contabile de către instituţiile publice

 

Vechimea în specialitate necesară : 9 ani;

Studii de specialitate: studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

Perfeţionări (specializări):

Standarde Internaţionale de Contabilitate

 Cunostinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel) : MS Office (Word, Excel); Lotus Notes;Internet Explorer – nivel mediu;

Limbi stăine (necesitate şi grad de cunoastere) : Limba engleza sau limba franceză, nivel mediu;

Abilităţi, calităţi si aptitudini necesare :

-  realizarea obiectivelor,capacitate de comunicare ;

-  capacitate de analiză şi sinteză, necesare executării lucrărilor de serviciu ;

-  creativitate şi spirit de iniţiativă;

-   capacitate de consiliere şi de îndrumare;

-   asumarea responsabilităţii .

2) La Serviciul metodologia contabilităţii instituţiilor publice

Vechimea în specialitate necesară : 9 ani;

Studii de specialitate: studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

Perfecţionări (specializări):

Standarde Internaţionale de Contabilitate

 Cunostinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel) : MS Office (Word, Excel); Lotus Notes;Internet Explorer – nivel mediu;

Limbi străine (necesitate şi grad de cunoastere) : Limba engleză sau limba franceză, nivel mediu, în vederea traducerii materialelor de specialitate în domeniul de activitate al serviciului ;

Abilităţi, calităţi si aptitudini necesare :

-  realizarea obiectivelor,capacitate de comunicare ;

-  capacitate de analiză şi sinteză, necesare executarii lucrărilor de serviciu ;

-  creativitate şi spirit de iniţiativă;

-   capacitate de consiliere şi de îndrumare;

-   asumarea responsabilităţii .

 

Cerinţe specifice (de exemplu, calătorii frecvente, delegări, detaşări) : -

 

 

Ora şi locul susţinerii interviului vor fi aduse la cunoştinţa solicitanţilor prin afişare la sediul şi pe site-ul ministerului .

 

Relaţii suplimentare se vor obţine la telefonul 319.97.59 interior 2125, d-na Raluca Iatan.

 

 

 

DIRECTOR GENERAL,

 

Mirela Şiţoiu