ANUNT DE PARTICIPARE LA
LICITATIE DESCHISA
ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII
1.
Autoritatea
contractanta: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
(MFP)
Adresa: Str. Apolodor nr. 17, sector 5,
Bucuresti
Numarul de telefon si de fax: 319.97.59 / int. 2451, 319.97.41
Adresa site: www.mfinante.ro.
2.
Procedura
de atribuire: „Licitatie deschisa” (orice operator economic interesat are
dreptul de a depune oferta, in conformitate cu prevederile OUG nr.
34/19.04.2006, participand individual sau intr-un grup de operatori).
3.
Forma
contractului: contract de prestare de servicii (incheiat dupa implinirea termenului
de 15 zile de la data transmiterii comunicarilor privind rezultatul aplicarii
procedurii).
4.
Locul
prestarii serviciilor: sediul MFP.
5.
Natura
si dimensiunea serviciilor, caracteristicile generale:
servicii de tehnoredactare si tiparire a
Revistei de Finante Publice si Contabilitate, Cod CPV: 78110000-1, Anexa 2A,
categoria 15
Achizitorul isi rezerva dreptul de a
prelungi, prin act aditional, durata contractului pana la cel mult 30.04.2008,
pentru un nivel suplimentar, conditionat de existenta resurselor financiare.
Valoarea estimata maxima
contract pana la 31.12.2007 este de 102.857,14 lei, fara TVA
6.
Operatorii
economici vor depune oferta pentru toata gama de servicii solicitate in
documentatia de atribuire.
7.
Durata
contractului: 01.05.2007-31.12.2007.
8.
Nu
se admit ofertele alternative.
9.
Documentatia
de atribuire se publica in SEAP. Se poate solicita Documentatia de atribuire la
Biroul de Investitii si Achizitii Publice: tel. 319.97.59/int. 2396, fax.
319.97.41, e-mail: laura.vlasceanu@mfinante.ro,
in baza imputernicirii semnate si parafate de catre conducerea ofertantului, si
a buletinului de identitate sau cartii de identitate. Persoana de contact: Laura
Preda-Vlasceanu
10.
Contravaloarea
Documentatiei de atribuire solicitata pe suport de hartie: 20 lei (numerar/chitanta
fiscala).
11.
Termenul
de primire a ofertelor: 24.04.2007, ora 10:30.
12.
Adresa
la care se transmit ofertele: Str. Apolodor nr.
17, sector 5, Bucuresti (prin posta sau direct la Registratura Centralei MFP).
13.
Limba
in care trebuie redactate ofertele: romana.
14.
Data,
ora si locul deschiderii ofertelor: 24.04.2007, ora 11:00, Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti (P2, cam. 253).
15.
Persoanele
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:
-
membrii
Comisiei de evaluare,
-
reprezentantii
imputerniciti ai ofertantilor.
16.
Garantiile
solicitate:
-
garantie
de participare: 1.000 lei (scrisoare de garantie bancara cu valabilitate egala
cu perioada de valabilitate a ofertei sau ordin de plata)
-
garantie
de buna executie: 7,5% din pretul contractului, fara TVA (scrisoare de garantie
bancara sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale).
17.
Modalitati
de finantare si de plata:
-
fonduri
proprii (vanzarea revistei),
-
plata
se va efectua cu ordin de plata, emis de achizitor, in contul prestatorului,
deschis la Trezoreria Statului, conform OG nr. 120/1999.
18.
Forma
juridica in care trebuie sa se legalizeze asocierea grupului de operatori
economici carora li s-a atribuit contractul, daca este cazul: oferta comuna
declarata castigatoare/asociere legalizata.
19.
Criteriile
de calificare, setul de cerinte minime pe care ofertantii trebuie sa le
indeplineasca, precum si informatiile/documentele solicitate de MFP, in
calitate de autoritate contractanta, sunt enumerate in continuare, prezentarea lor
se regaseste in Documentatia de atribuire.
Situatia
personala a ofertantului
a) Declaratie
pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu
Formularul 12A din Sectiunea IV – Formulare (datata, semnata si parafata) sau cazier
judiciar (original, copie legalizata)
b) Certificate
constatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată
a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv cele locale, precum
şi a contribuţiei pentru asigurările sociale de stat
(formulare-tip eliberate de autorităţile competente din ţara în care ofertantul este rezident), original,
copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte
“conform cu originalul” si este semnat si parafat.
c) Declaraţie
privind neincadrarea in sitatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B
din Sectiunea IV – Formulare (datata, semnata si parafata) sau cazier
fiscal (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare
pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si parafat).
d) Declaratie
privind calitatea de participant la Procedura completata in conformitate cu
Formularul 12C din Sectiunea IV – Formulare (datata, semnata si parafata).
Capacitatea
de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea)
a) Certificat
constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului
Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu
prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare,
faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de
indeplinirea contractului (original, copie legalizata sau copie pe care este
mentionat pe fiecare pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si
parafat) sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de
inregistrare pentru exercitarea activitatii profesionale.
b) Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si
Industrie nationala sau teritoriala sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca
forma de inregistrare (copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe
fiecare pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si parafat).
Situatia
economico-financiara
a) Se solicita documentul Situatia
financiara a anului 2006, vizat şi înregistrat de organele competente
şi/sau, după caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea băncilor sau a
unor societăţi recunoscute de audit financiar şi contabil,
precum şi orice alte documente
legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul îşi poate dovedi capacitatea economico-financiară (copie
legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte “conform
cu originalul” si este semnat si parafat).
Documente
care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala:
a) Fisa de informatii generale completat in
conformitate cu Formularul 50.A din Sectiunea IV – Formulare (datata, semnata si parafata).
Criteriu de calificare: realizarea unei cifre de afaceri medie anuala de minim: 250.000,00 lei,
reprezentand 74.877,20 euro, la curs de
schimb BNR de 3,3388 lei/euro, din data de 20.03.2007. Se completarea “Fisa de
informatii generale” – Formularul 50.A din Sectiunea IV – Formulare, inclusiv
pct. 9 cu datele referitoare la cifra de afaceri pe ultimii trei ani).
b) Declaratia privind lista
principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani completata in
conformitate cu Formularul 12E – Sectiunea IV Formulare, datata, semnata si parafata.
Criteriu de calificare: Se solicita îndeplinirea şi finalizarea, în ultimii 3 ani, a cel puţin unui contract care a
avut ca obiect prestarea unor servicii similare şi care a avut valoarea
egală sau mai mare decât valoarea minimă impusă 100.000 lei,
reprezentand 29.950,00 euro, la curs de schimb BNR de 3,3388 lei/euro, din data
de 20.03.2007.
c) Declaratie pe propria
raspundere care contine informatii
privind utilajele, iinstalatiile si echipamentul tehnic, de care dispune
operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului,
completata in conformitate cu Formularul 12H – Sectiunea IV – Formulare,
datata, semnata si parafata.
d) Declaratie
pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat si cadrelor de conducere, precum si persoanele
responsabile direct de indeplinirea contractului, completata in conformitate cu
Formularul 12I – Sectiunea IV – Formulare, datata, semnata si parafata.
e)
Documente si informatii referitoare la conditiile de munca si protectia
muncii, conform prevederilor legale in vigoare pentru activitatea desfasurata
in indeplinirea obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit (original, copie
legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte “conform
cu originalul” si este semnat si parafat).
Informatii
privind sistemul de management al calitatii
Autoritatea contractanta
solicita prezentarea de documente emise de organisme acreditate care confirma
certificarea managementuluil calitatii, valabile pentru perioada indeplinirii
obligatiilor contractuale (copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe
fiecare pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si parafat).
20.
Valabilitatea
ofertei: 45 de zile de la data deschiderii ofertelor, cu posibilitate de
prelungire la 60 de zile, prin notificare facuta de MFP.
21.
Criteriul
de atribuire a contractului: „oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere
economic”. Stabilirea ofertei castigatoare se va realiza prin aplicarea, asupra
ofertelor admisibile, a metodei
cost/calitate, algoritmului de calcul si a factorilor de evaluare prezentati in
Documentatia de atribuire; clasamentul se întocmeşte în ordinea
descrescătoare a punctajului acordat. Va fi declarata castigatoare oferta
admisibila care obtine cel mai mare numar de puncte. Factorii de evaluare sunt:
pretul cel mai scazut (pondere 80%) si Durata de executie (pondere 20%)
22.
Modalitati
de comunicare: prin fax si in max. 24 de ore si prin posta, prin mijloace
electronice.
23.
Denumirea
si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor:
-
Prevederile
OUG nr. 34 / 19.04.2006 (Capitolul IX – Solutionarea contestatiilor),
-
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), www.cnsc.ro
,
24.
Nu
a fost publicat un anunt de intentie.
25.
Data
transmiterii spre publicare a anuntului de participare: ..........2006.