ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE DESCHISA

 

ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII

 

 

 

1.             Autoritatea contractanta: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE (MFP)

Adresa: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti

Numarul de telefon si de fax: 319.97.59 / int. 2451, 319.97.41

Adresa site: www.mfinante.ro.

 

2.             Procedura de atribuire: „Licitatie deschisa” (orice operator economic interesat are dreptul de a depune oferta, in conformitate cu prevederile OUG nr. 34/19.04.2006, participand individual sau intr-un grup de operatori).

 

3.             Forma contractului: contract de prestare de servicii (incheiat dupa implinirea termenului de 15 zile de la data transmiterii comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii).

 

4.             Locul prestarii serviciilor: sediul MFP.

 

5.             Natura si dimensiunea serviciilor, caracteristicile generale:

servicii de tehnoredactare si tiparire a Revistei de Finante Publice si Contabilitate, Cod CPV: 78110000-1, Anexa 2A, categoria 15

Achizitorul isi rezerva dreptul de a prelungi, prin act aditional, durata contractului pana la cel mult 30.04.2008, pentru un nivel suplimentar, conditionat de existenta resurselor financiare.

Valoarea estimata maxima contract pana la 31.12.2007 este de 102.857,14 lei, fara TVA

 

6.             Operatorii economici vor depune oferta pentru toata gama de servicii solicitate in documentatia de atribuire.

 

7.             Durata contractului: 01.05.2007-31.12.2007.

 

8.             Nu se admit ofertele alternative.

 

9.             Documentatia de atribuire se publica in SEAP. Se poate solicita Documentatia de atribuire la Biroul de Investitii si Achizitii Publice: tel. 319.97.59/int. 2396, fax. 319.97.41, e-mail: laura.vlasceanu@mfinante.ro, in baza imputernicirii semnate si parafate de catre conducerea ofertantului, si a buletinului de identitate sau cartii de identitate. Persoana de contact: Laura Preda-Vlasceanu

 

10.         Contravaloarea Documentatiei de atribuire solicitata pe suport de hartie: 20 lei (numerar/chitanta fiscala).

 

11.         Termenul de primire a ofertelor: 24.04.2007, ora 10:30.

 

12.         Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti (prin posta sau direct la Registratura Centralei MFP).

 

13.         Limba in care trebuie redactate ofertele: romana.

 

14.         Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 24.04.2007, ora 11:00, Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti (P2, cam. 253).

 

15.         Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor:

-          membrii Comisiei de evaluare,

-          reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.

 

16.         Garantiile solicitate:

 

-          garantie de participare: 1.000 lei (scrisoare de garantie bancara cu valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei sau ordin de plata)

-          garantie de buna executie: 7,5% din pretul contractului, fara TVA (scrisoare de garantie bancara sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale).

 

17.         Modalitati de finantare si de plata:

 

-          fonduri proprii (vanzarea revistei),

-          plata se va efectua cu ordin de plata, emis de achizitor, in contul prestatorului, deschis la Trezoreria Statului, conform OG nr. 120/1999.

 

18.         Forma juridica in care trebuie sa se legalizeze asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul, daca este cazul: oferta comuna declarata castigatoare/asociere legalizata.

 

19.         Criteriile de calificare, setul de cerinte minime pe care ofertantii trebuie sa le indeplineasca, precum si informatiile/documentele solicitate de MFP, in calitate de autoritate contractanta, sunt enumerate in continuare, prezentarea lor se regaseste in Documentatia de atribuire.

Situatia personala a ofertantului

a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea IV – Formulare (datata, semnata si parafata) sau cazier judiciar (original, copie legalizata)

b) Certificate constatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv cele locale, precum şi a contribuţiei pentru asigurările sociale de stat (formulare-tip eliberate de autorităţile competente din  ţara în care ofertantul este rezident), original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si parafat.

c) Declaraţie privind neincadrarea in sitatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea IV – Formulare (datata, semnata si parafata)  sau cazier fiscal (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si parafat).

d) Declaratie privind calitatea de participant la Procedura completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea IV – Formulare (datata, semnata si parafata).

Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea)

a) Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si parafat) sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare pentru exercitarea activitatii profesionale.

b) Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare (copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si parafat).

Situatia economico-financiara

a) Se solicita documentul Situatia financiara a anului 2006, vizat şi înregistrat de organele competente şi/sau, după caz, rapoarte anuale, scrisori  de bonitate din partea băncilor sau a unor societăţi recunoscute de audit financiar şi contabil, precum şi orice alte documente  legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul îşi poate  dovedi capacitatea economico-financiară (copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si parafat).

Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala:

a) Fisa de informatii generale completat in conformitate cu Formularul 50.A din Sectiunea IV – Formulare (datata, semnata si parafata).

Criteriu de calificare: realizarea unei cifre de afaceri medie anuala de minim: 250.000,00 lei, reprezentand  74.877,20 euro, la curs de schimb BNR de 3,3388 lei/euro, din data de 20.03.2007. Se completarea “Fisa de informatii generale” – Formularul 50.A din Sectiunea IV – Formulare, inclusiv pct. 9 cu datele referitoare la cifra de afaceri pe ultimii trei ani).

b) Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani completata in conformitate cu Formularul 12E – Sectiunea IV  Formulare, datata, semnata si parafata.

Criteriu de calificare: Se solicita îndeplinirea şi finalizarea, în ultimii 3 ani, a cel puţin unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare şi care a avut valoarea egală sau mai mare decât valoarea minimă impusă 100.000 lei, reprezentand 29.950,00 euro, la curs de schimb BNR de 3,3388 lei/euro, din data de 20.03.2007.

c) Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind utilajele, iinstalatiile si echipamentul tehnic, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completata in conformitate cu Formularul 12H – Sectiunea IV – Formulare, datata, semnata si parafata.

d) Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat si  cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, completata in conformitate cu Formularul 12I – Sectiunea IV – Formulare, datata, semnata si parafata.

e) Documente si informatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, conform prevederilor legale in vigoare pentru activitatea desfasurata in indeplinirea obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si parafat).

Informatii privind sistemul de management al calitatii

 Autoritatea contractanta solicita prezentarea de documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea managementuluil calitatii, valabile pentru perioada indeplinirii obligatiilor contractuale (copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte “conform cu originalul” si este semnat si parafat).

 

20.         Valabilitatea ofertei: 45 de zile de la data deschiderii ofertelor, cu posibilitate de prelungire la 60 de zile, prin notificare facuta de MFP.

 

21.         Criteriul de atribuire a contractului: „oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic”. Stabilirea ofertei castigatoare se va realiza prin aplicarea, asupra ofertelor admisibile, a  metodei cost/calitate, algoritmului de calcul si a factorilor de evaluare prezentati in Documentatia de atribuire; clasamentul se întocmeşte în ordinea descrescătoare a punctajului acordat. Va fi declarata castigatoare oferta admisibila care obtine cel mai mare numar de puncte. Factorii de evaluare sunt: pretul cel mai scazut (pondere 80%) si Durata de executie (pondere 20%)

 

22.         Modalitati de comunicare: prin fax si in max. 24 de ore si prin posta, prin mijloace electronice.

 

23.         Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor:

 

-          Prevederile OUG nr. 34 / 19.04.2006 (Capitolul IX – Solutionarea contestatiilor),

-          Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), www.cnsc.ro ,

 

24.         Nu a fost publicat un anunt de intentie.

 

25.         Data transmiterii spre publicare a anuntului de participare: ..........2006.